otrdiena, 2015. gada 24. novembris

Divas gultas

dienas gulta  ziemas sezonai

un nakts miegam
un kur gulēs mans "apkalpojošais personāls", man ir dziļi vienaldzīgi   :)
Un kā jūsu mājās??  Galu galā es to cilvēku ārstēju, un tāpēc drīkstu gulēt, kur vien vēlos...

4 komentāri:

  1. ... mūsu mājās gluži līdzīgi. Un kad es gribu viņu paglaudīt, tad kož rokā... un tad es draudu braukt uz Ulubeli un paņemt vislielāko suni :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es atkal draudu (man arī mēģina iekost, ja pabīdu), ka vedīšu atpakaļ uz viņas dzimtajiem laukiem. bet nav jau stulbs tas dzīvnieciņš :)

      Dzēst
  2. Mūsējais atradis guļvietu vannasistabā boilera tuvumā. Jūt, no kurienes nāk siltums. Blēņas arī bija sadarījis - apgāzis vāzi uz galda, kur stāv dators. Bet kurš tad atstāja šādu kompozīciju uz galda?... Un es Munkam nedraudu ar atgriešanos tur, kur viņš ir nācis. Daudzstāvu mājas pagrabs, cerams, viņam ir aizmirsies.
    Lai labi klājas jums un jūsu minčiem!

    AtbildētDzēst