pirmdiena, 2013. gada 1. aprīlis

1.APRĪĻA jociņi un nopietnība...

PALDIES visām (kopā 11), kas piedalījās manā bloga izlozē un apsveica mani šai kantainajā jubilejā!!
Un tā, 1. aprīļa izloze ir notikusi... ar smieklīgiem jociņiem, bet pavisam nopietni! Un , kā parasti manā blogā, - vecmodīgi/ tradicionāli (bez datora klātbūtnes).

Un tagad rezultāts:
Varētu padomāt, ka izloze nav bijusi godīga, jo jūs jau zināt, ka mēs ar Aiju E. esam draudzenes un domubiedrenes...:) Bet tad jums jāatceras arī, ka Aijai patiešām veicas laikam visās blogu izlozēs, kur vien viņa piedalās! Vismaz es jau divreiz viņai šo lietu paziņoju:) Cik reizes esi laimējusi , Aija??
Otra Aija (tā ar kaķi Mārci padusē:) ) ir mana bijusī kolēģe.
 Labākais bija tas, ka sekundi pirms papīrīšu izvilkšanas , man šīs abas Aijas iešāvās prātā. Gribi tici, gribi netici! Tā kā šādi momenti gadās ik pa laikam , man vienmēr rodas jautājums- kas īsti tas ir- vai mēs izdzīvojam vēlreiz kaut ko, kas jau ir bijis, vai tai brīdī saņemam informāciju no t.s. Informatīvā lauka, vai arī pagātne, tagadne, nākotne tepat vien visas kopā "maļas", vai arī pavisam cits izskaidrojums... Tas nu laikam ir jautājums, uz kuru atbildes vēl ilgi nebūs.. Šādi jautājumi rodas arī pēc Grega Bradena grāmatu lasīšanas . Divreiz izlasīju "Dievišķo matrici", kas ir vienkārši fantastiski iedvesmojoša, tagad lasu "Dieva kodu". Paldies apgādam "Lietusdārzs" par tik aizraujošām grāmatām!

Labi, ilgāk jūs nemocīšu ... Atceroties teicienu, ka "trīs lietas-labas lietas" un lai pazustu jebkura šaubu ēna par izlozes godīgumu, pievienoju vēl trešo zaķi:
Un to laimē:
Jā, Inga no kukumajas.blogspot....

Varbūt, ka Aijas laimēja tāpēc, ka viņām nesen bija vārda diena?
Tāds nu bija  mans 1. aprīļa rīts. Lai jums visām smaidīga un jautra šī diena un, galvenais, -veselīga!



5 komentāri:

  1. Urrrraaaa!!!! :) varbūt tiešām jāsāk pirkt arī loterijas biļetes? :)
    Paldies, Irēna! :)

    AtbildētDzēst
  2. Cik jauka man ziņa šodien! Paldies!

    AtbildētDzēst
  3. Man prieks, ka jums abām prieks!:):)

    AtbildētDzēst
  4. Paldies!!! Laumai būs jauna mantiņa :)

    AtbildētDzēst