sestdiena, 2012. gada 18. februāris

Turpinājums

smieklīgajiem piezīmju blociņiem  (šobrīd man ir "blociņu vīruss" :) ):









te nu var redzēt, kādas tējas dzeru...
un tapa vēl kāds no ķengurveidīgo dzimtas:)

Ja kādam ir ideja,kā uztaisīt kaut ko drusku līdzīgāku ķenguram (no cimdiem vai zeķes), lūdzu, neturiet sveci zem pūra...
un, ja vēl kāds varētu pateikt, kur realizēt visus šos blociņus....tas tik būtu!!

3 komentāri:

  1. Uzreiz sagribējās tēju un šokolādi! :) Acīmredzot šie darbiņi mani visvairāk uzrunāja :D
    Ķenguram nav ne vainas! :)

    AtbildētDzēst
  2. Irēna, es pirms nedēļas zīmēju ķenguru un mans bērns par to ļoti smējās- apgalvoja, ka aste esot kā bebram un vienīgais, kas atšķir ķenguru (nu, izņemot somu) ir raksturīgā aste:)) Tavs zvēriņš ir ļoti jauks, taču aste, aste...:))

    Un- jā, es arī gribu realizēt blociņus. Pavisam citā žanrā gan.

    AtbildētDzēst