otrdiena, 2012. gada 31. janvāris

Daži sīkumiņi un jautājums.

Gatavojoties nodarbībai M. centrā mēs ar Aiju taisām dažādus paraugus filcēto džemperu pārveidei. Man tapa karsto trauku paliktnis no filcētām strēmelītēm. Līmēju ar PVA, secināju, ka labāk taisīt no biezākām strēmelītēm.
Līdzīgu nesen darināju no mēbeļauduma strēmelītēm:   (sanāca stingrāks)
Tagad pie jautājuma.
"Otrajā Elpā" sakrājušies vairumā koka apģērbu pakaramie. Nolēmām, ka tie jāapdarina dekupāžas tehnikā, tad tos  veikalā pārdos un naudiņa aizies kādam labam mērķim.
Šodien vienu kaudzi atstiepu uz māju, jo veikalā pagaidām grūti noorganizēt tādu kopīgu pasākumu. Ja kāda no jums vēlas piedalīties šai labdarības akcijā,lūdzu,  dodiet ziņu. Visi materiāli būs sagādāti.  Varam organizēt dekupāžas vakaru/rītu,/pēcpusdienu... pēc jūsu iespējām.  Aija jau pieteicās palīgos.
Tām, kas nemāk, ir iespēja bez maksas apgūt dekupāžas pamatus un reizē izdarīt labu darbu! :)
Starp citu, veikalā šobrīd notiek liela pārkārtošana   (perestroika:):)  )preču izvietojumā , tāpēc konkursa sākums nedaudz kavējas. Labs nāk ar gaidīšanu!

9 komentāri:

  1. O, re, ka paliktni var taisīt ne tikai no džinsa bikšu vīlēm. Forši!

    AtbildētDzēst
  2. Es labprāt pievienotos "apdekupē pakaramo" vakaram, ja vien tas notiek piektdienas vai sestdienas vakarā.

    AtbildētDzēst
  3. Izklausās interesanti - piem dekupāžas rīts/diena- brīvdienās

    AtbildētDzēst
  4. es labprāt pamēģinātu&palīdzētu, ja vien varēšu tikt norunātajā laikā :)

    AtbildētDzēst
  5. Nu dikti jauki, tad mēģināšu kaut kā jūs sariktēt jums pieņemamā laikā. Viena meitene nāks šo ceturtdien pa dienu, ja kādam der - ja vien nebūs PĀRĀK auksts:):)

    AtbildētDzēst
  6. es ar labprāt padekupētos, vienīgi man šonedēļ ar laikiem švaki, bet varu kādu pakaramo čupu no Tevis savākt un to izdarīt lepnā vienatnē (bet noteikti padod ziņu, ja ir kāds konkrēts laiks, kad tiekaties, a moš tomēr noveicas un varu tikt...)

    AtbildētDzēst
  7. A, man arī gribas piedalīties, bet vislabāk man būtu nākamo nedeļ no otrdienas... gandrīz tad jeb kurā laikā un dienā...

    AtbildētDzēst
  8. Paldies, Inese un Sandra! Droši vien jāorganizē nākamnedēļ, lai paiet šis aukstums :):)

    AtbildētDzēst
  9. Noteikti padod ziņu, kad un kas un kā.... Centīšos tikt uz pasākumu!

    AtbildētDzēst