trešdiena, 2011. gada 9. novembris

Raiba kompānija

saradās pēdējās nedēļas laikā: sarkanais Putniņš un Kaķis, kurš padodas

Pingvīnmeitenīte (ķermenis no zeķes) un Pingvīns-Rūķis (no cimdiem):

Zivs (sākotnēji bija iecerēts kas cits:), bet tā jau gadās ar cimdu zvēriem, ka īstais tēls parādās tikai šujot:) )

Un paldies INESEI, kas man atsūtīja šo adresi . Tas mani iedvesmoja  un radās ziloņu pārītis-Mamma un Bēbis
Šis  ir ļoti vienkāršs darbiņš, ar to tiktu galā pat 5-6 gadus vecs bērns.

Un vēl tapa PUPUĶIS, kas dosies uz Dzimšanas Dienu! (iedvesma atnāca pēdējā nodarbībā "Otrā Elpā", kur tika liktas lietā pirkstainās zeķītes}
" Un pirms tam es te drusku pasēdēšu!"

Lai jums visiem jauka ceturtdiena!
Ak jā, smieklīgi- es ,kas, nekad neko nelaimē loterijās, pēkšņi laimēju Rimi loterijā Dāvanu karti.  Jau pavaicāju Aijai, vai gadījumā viņa nav man nodevusi stafeti uz loterijām:):):) .. Īstenībā, kad nolēmu piedalīties ,bija doma,- un ja nu laimētu virtuves iekārtu ! (Ļoti noderētu ) , bet OTRĀ doma bija- un tad uzreiz jāremontē virtuve, un tas ir traki dārgi... Tā ka, lūdzu , kontrolējiet domas un vēlmes.   :):):)
esmu arī te  : TEA ROSE Home

9 komentāri:

  1. Jā, tas saucās- domā, ko ... domā :D

    Kompānija vienkārši fantastiska!!! Man vājība uz ziloņiem :)

    AtbildētDzēst
  2. Ziloņus jau kāda no iepriekšējiem rakstiem pamanīju. Zivs un pingvīni arī izteiksmīgi un jauki! Tev tiešām padodas tie cimdainie un zeķainie:):)

    AtbildētDzēst
  3. Pingvīni ir nepārspējami! Tādus gribas paņurcīt

    AtbildētDzēst
  4. patiešām raiba kompānija un tik daudzveidīgi tie zeķu/cimdu draugi - Tev tie tiešām padodas jauki un simpātiski :)

    AtbildētDzēst
  5. ak jā, ziloņi ir mana mūža mīla - tāpēc jau tos visur ieraugu :)))

    AtbildētDzēst
  6. Tik krāsaina un fantastiski mīļa kompānija! :))))

    AtbildētDzēst