piektdiena, 2011. gada 15. aprīlis

14. aprīļa vakars Takā

pagāja ĻOTI jauki burvīgā radošu jauniešu kompānijā. Katrs pievērsās pēc vēlēšanās- tetrapaku pārveidei- man iznāca paklājiņš/paliktnītis
jautros toņos un somiņa no PET pudelēm..

citi darbojās ar izlietotiem tējas maisiņiem (nudien, nebūtu domājusi, ka no  tiem  var uztaisīt pat simpātisku lampas abažūru, nemaz nerunājot par žabo, puķi un tml..
Kā mums gāja, var redzēt TE    2,5 stundas paskrēja nemanot!

(nezinu gan, kāpēc es tur tik nopietna, jo man īstenībā ļoti, ļoti patika!)
Jā, Ilze, žēl, ka Tu nevarēji "teleportēties" uz šo pasākumu:))
Paliktnīši būtu ideāls darbiņš mazām rociņām, lai izveidotu tos savam bērnu galdam. Un, ja kādā ģimenē  nelieto tetrapaku sulas, var jau ieiet tuvējā kafejnīcā un palūgt, domāju, ka viņi met ārā kilogramiem tādas lietas..

5 komentāri:

  1. Paklājiņš superīgs un soma.. ekstravaganta! :D Jauki, ka notiek tādi interesanti pasākumi!

    AtbildētDzēst
  2. Somiņa. Nu fantastiska ideja.
    Labi,es diez vai šādu somiņu kā somiņu izmantotu, taču kā trauciņu, pie tam tik smalki noformētu, kādām sīklietām noteikti!!!!

    AtbildētDzēst
  3. Es arī labprāt tādā pasākumā kādreiz piedalītos...! Malacīši :))

    AtbildētDzēst
  4. Pirmajā mirklī, uzmetot aci tai somiņai,man likās, ka tas ir svečturītis:) bet nu idejas kolosālas!!! un - galvenais - labvēlīgas apkārtējai videi :)

    AtbildētDzēst
  5. paklājiņš super košs un somiņa ļoti inčīga :D

    AtbildētDzēst