piektdiena, 2011. gada 11. marts

Ciemiņš manā viesistabā

- un tā ir atkal  KRISTĪNE! Jā, manā dzīvē ir daži vārdi, kas nāk un nāk klāt manā adrešu blociņā.
Ieva, Kristīne (tas ir arī manas meitas), Inese, Inta...  Reizēm šķiet, ka Inese ir tikpat populārs vārds kā Jānis (nu gandrīz..):)
Ar Kristīni iepazināmies mākslas skolā "Trīs krāsas ", kad pie KristĪnes:) Lasmanes mācījāmies šūt cimdu, zeķu zvērus..  Kristīne ir gaišs, sirsnīgs, atsaucīgs cilvēks.. Mākslas skolotāja bērnu mākslas skolā un Montesori bērnu dārzā, bet šobrīd dzīvo mājās, audzinot jaunāko dēliņu, un ,protams, turpina kaut jaunu  radīt un veidot .Strādā dažādās tehnikās. Te ir Kristīnes atbildes uz maniem jautājumiem:

1. Vai atceries pirmo lelli,rotaļlietu, ko darināji?
    Jā, tas bija kopdarbs ar māsu,sunītis no flaneļa auduma,tāds mazs ,šķībs ar rozā pogu deguna vietā,bet mīļš. Rotaļājoties sunītis bija lelles Ilzes vīrs....bet lellei Dacei par vīru tika lācis....Šo dārgumu mantojumā saņēma māsas meita Lēna.....un nu sunītis dzīvo Zviedrijā - Fargelandē.
2. Kādi darbi dod vislielāko gandarījumu?
   Man patīk strādāt ar materiālu.....tas var būt visdažādākais.....māls,papīrs,audums .....pārējais jau atkarīgs no dvēseles noskaņojuma.....kādu reiz gribas izplosīties lielformāta darbos,kādu reiz čibināt kaut ko neiedomājami smalku.
3. Kas Tevi iedvesmo?
    Mani iedvesmo pārsteigumi...piemēram negaidīti saulaina diena, pavedinošs vējš ,skrienošs suns, kāda cilvēka smaids, krāsa un faktūra uz kādas nodrupušas mājas sienas......vai piparkūku smarža uz ielas...
4. Īpašības, ko visaugstāk vērtē citos.
     Man patīk godīgi , gaiši un gudri cilvēki.Cilvēki,kuri deg par savu lietu un ideju!
5. Vai ir grūti strādāt ar bērniem?
     Tas nav vienkārši, bet darbs ar bērniem ļoti uzlādē un iedvesmo......bērni skaisti un tīri domā!
6. Ko vēl gribētu apgūt mākslas jomā?
     Mans mīļākais pēdējā laika medību lauks ir Tekstilmāksla, es ļoti vēlētos studēt tekstildizainu.....nu skatīsies......varbūt ,ka sapņi arī piepildās!
7. Ārpus darbošanās mākslā , kas sagādā vislielāko prieku un gandarījumu?
    Man ļoti patīk neskarta daba...pļava, mežs, jūra...patīk tā bagātība un gudrība, ko daba dod.....ja es nebūtu saistīta ar mākslu.....būtu zāļu un pirts sieva.
Mani suģestē dabas spēks,saule, lietus, nepieradināms vējš, kad raganas uz slotām lido.....

Vienmēr esmu apbrīnojusi Kristīnes spēju radīt sev neatkārtojamu, savdabīgu un interesanti skaistu apģērbu .. Kristīne, lai piepildās visi Tavi sapņi un , lai ģimenē visi dzīvespriecīgi un veseli!!

1 komentārs:

  1. Paldies! Atkal ļoti jauka intervija :)
    Un zeķu lelles man pašlaik ir topā - kārtīgi "iesēdušas sistēmā"...vismaz uz šo nedēļas nogali jau nu noteikti!
    Man, kā mūziķei, uzmanību piesaistīja tā barokālā zeķu lellīte ar notīm fonā - viņa varētu spēlēt klavesīnu...kaut ko no Hendeļa repertuāra...!!!
    Un ļooooti patika ruksīši - baigie omulīši :))
    Lai māksliniecei izdodas viss iecerētais!

    AtbildētDzēst