pirmdiena, 2011. gada 28. februāris

"Lietus " čūska un vēl šis tas..


jāsaka-lai slava kolekcionāriem! Kāda mana draudzene, kas taisa ļoti skaistas lelles ,bet ne tāda veida  rotaļlietas kā es, atdeva man paziņas atdāvinātu kolekciju- lietussargu"mētelīši" , ar novēlējumu uztaisīt čūsku. Tad nu viena čūska tapa (bet kolekcija nav pat pusē!:))... šī ir čūska visēdāja, kura saēdusies avīzes, plastmasu, putraimus, sāli, pupiņas, sintaponu un pat tukšas plastmasas pudelītes... Mazais īpašnieks (un , šķiet, ka es pat zinu, kam to dāvināšu) varēs taustīt un minēt, kurā posmiņā kas nokļuvis..Acīm neizmantoju pogas, lai mazuļa mammai mierīgs prāts. Pirms vairākiem gadiem taisīju tādus mazus spilventiņus ar dažādiem pildījumiem, lai bērns varētu pa tiem pastaigāt un ar pēdiņām uzminēt, kas tur iekšā..

vakar atkal "piesitās brošu vīruss", lai gan saprotu, ka nekas tāds man nav vajadzīgs, bet.. nu ,šīs es, acīmredzot, izmantošu , saiņojot dāvanas.

3 komentāri:

  1. nabaga čūskulēns, tam jau vēl kādu ogli ar jāiebaro, šito visu saēsties... :D
    Puķītes ļoti interesantas, skaistas

    AtbildētDzēst
  2. Izskatās, ka vakar mēs ar kaut ko līdzīgu esam nodarbojušās:)))
    Čūskulēns tāds feini atraktīvs sanācis! :))) Nekad nebūtu iedomājusies tādā veidā izmantot lietussargu "mētelīšus"! :)))

    AtbildētDzēst
  3. Un ko Mona saka par šito jauno zvēru!? :) Piespraudītes jaukas!

    AtbildētDzēst