sestdiena, 2011. gada 15. janvāris

Apsveikumu "bacilis".

tas laikam ir šobrīd mani piemeklējis... nezinu, kāpēc esmu iestrēgusi pie apsveikumu gatavošanas, varbūt vienkārši tāpēc, ka iespējas ir bezgalīgas.. un Aija arī nemitīgi pamet jaunas idejas, kuras gribas izmēģināt... tā, iedvesmojoties no viņas mazā zaļā fotoalbumiņa, tapa doma par mini recepšu grāmatiņu(apsveikumu); (jā, no tiem pašiem tualetes papīru viducīšiem), aplīmēju tos ar dāvanu papīru un tālāk jau vienkārši..


un vēl par blociņiem- vāciņiem lieliski var izmantot dāvanu maisiņus, rezultāts -kā maza somiņa (atradu savu tējas paciņu kolekciju no 90-tajiem...)



vakar man atgādināja,ka 12 dienas pēc dzimšanas dienas jādzīvo tā, kā gribētu dzīvot visu nākamo gadu. Nu tad es arī mēģinu-radoši dzīvespriecīgi, ko novēlu arī visiem jums!

6 komentāri:

  1. Vai, man tā recepšu grāmatiņas ideja ļoti patīk! patīk, ka nav jāstiepj uz virtuvi vesela bieza grāmata un tad jāmēģina nosargāt no apliešanas vai sasmērēšanās, bet paņem līdzi vienu mazu kartīti! :)

    AtbildētDzēst
  2. jā, un var kādam uzdāvināt mīļāko recepšu krājumiņu!

    AtbildētDzēst
  3. ai, cik skaisti :)
    Man abi darbiņi tik ļoti patīk, ka pat nevaru sadalīties uz pusēm tos nokomentēt - lūdzu citreiz liec pa vienam darbiņam vienā rakstiņā :))

    Pirmais noteikti ir mana stilā - man arī patīk viss mini, un ja tas ir recepšu krājumiņš ar tik skaistām bildēm un miniaprakstiņiem, tad vienkārši super!!!
    Otrs darbiņš arī ir manā stilā :) - man arī patīk kolekcionēt viskautko - šis nu ir veids, kā savu kolekciju kompakti saglabāt (man pagaidām ir daudz visādu paku, kastu u.t.t., kas nemaz nav estētiski...)

    AtbildētDzēst
  4. Paldies,Inese, jauki, ja ir komentāri ko lasīt...

    AtbildētDzēst
  5. Kabatiņas ( no papīra rullīšiem) var izmatot arī vnk dāvanu iesaiņošanai, ja dāvanā ir piem. biļetes uz operu vai pašgatavota dāvanu karte "aiziesim uz kino" "aiziesim uz kafejnīcu" vai "dosimies pa zvaigžņu taku"...

    AtbildētDzēst